Huh huh, mikä päivä! Sellaista juoksua paikasta A paikkaan B ja siinä juoksujen välissä viitteiden, lähteiden ym. muotoseikkojen ihmettelyä ja ties mitä. (Miksi noita helkutin tekstinkäsittelyohjelmia ei ole voitu tehdä niin, että niillä oikeasti saisi ongelmitta ja tuntikausien pähkäilyittä jotain näppärästi aikaiseksikin?) Minä olen sentään opiskellut noita juttuja. Mutta nyt on valmis kaikkinensa, tuli mitä tuli. :)

Punaviiniä lasissa ja kaikki on niinkuin pitääkin...?... Tai ainakin melkein. Jos vielä UM olisi täällä niin sitten. :)

Ihanaa! Nyt minä voin kaiket päivät vain haaveilla vapaasti UM:stä! No, pitäähän tässä hieman muutakin tehdä, mutta ei tarvitse kuitenkaan niin paljoa stressata.

Viikonlopun selvisin UM:n voimin. Hän kyseli kuulumisia lauantaina ja vastaus oli lähinnä surkeutta, hän lohdutteli ja kyseli heti sunnuntai-aamuna  vointeja. :) Tänään hän taas kyseli vointeja ja kun en kolmeen tuntiin ehtinyt vastata niin hän lähetti uuden viestin: "Are you out there?" Ja minä taisin lähettää yhden hieman liian tunteellisen viestin takaisin, johon hän ei ole vielä vastannut. Noh, voihan sitä joskus vähän vihjaista jotain tunteistaankin. ;)

Ja NM. No, hänestä ei kyllä pitäisi puhella. Harmi, että hän on NM. Ei sillä, että hänestä välttämättä sen kummempaa tahtoisin, mutta ei NM:n kanssa voi olla kovin hyvä ystäväkään. Se on vaan harmi, koska ystävyys riittäisi minulle.

No, mutta nyt voin kohottaa punaviinimaljan! Hiphei! :)