Tänään olen onnellinen, kuitenkin. Riippumatta kurjemmista asioista mitä olen kokenut, olen kuitenkin elänyt ja kokenut. Jokaisesta kokemuksesta olen saanut jotain hyvääkin, vaikka sitä ei aina ihan heti tajuaisikaan.

Ajatuksen voima on ihmeellinen. Tänään todella päätin, etten ryve, märehdi ja masentuile asioista, joille en mitään voi. Kun alakulo meinasi välillä yllättää, pakottauduin ajattelemaan hassuja juttuja ja hihittelemään. Pakottauduin juttelemaan ja keskittymään muihin ihmisiin. Ystävien kanssa puhuminen piristää myös kummasti, kun on vielä ystäviä melko samanlaisissa tilanteissa. Mikäs sen rattoisampaa kuin valitella yhdessä.


Huomisesta pitäisi näillä näkymin tulla viikon mukavin päivä. Mistä sitä tosin tietää, mutta parempi näin, kuin että olisi joku jälleen syvältä odotettavissa päivä tiedossa.

Kyllä tämä tästä. Olen luenteeltani kuitenkin melkoisen optimisti. Ja tiedän niin hyvin, että onneni ei ole mistään parisuhteista tai rahasta kiinni.

Ihanaa! Kesää on vielä jäljellä ja elämä edessä!

Minäkö ailahtelevainen?