VAROITUS: Mielialat heittäneet voltin eilisestä.

Olen Onnellineeeen!!! En tiedä mitä hyvää olen tehnyt, mutta minua kerrankin onni potkii. Tai kerrankin ja kerrankin, ihan hyvinhän tässä pidemmällä mittakaavalla on enimmäkseen mennyt, mutta nyt viimeaikojen yleiseen synkyyteen ja yllättävien tapahtumien varjostamaan elämääni on yllättäen tullut rutkasti valoa ja ilonaihetta. Tuntuu niin kovin ristiriitaiselta kuljeskella suu korvissa ja välillä melkein ratketa kiljumaan riemusta tällaisina aikoina. Mutta toisaalta, elämä jatkuu, niillä joilla vielä jatkuu ja hyvät asiat auttavat jaksamaan. Ei siinä voi mitään kovin väärääkään olla.

Kaikkea kaikkea. En halua täällä oikeastaan kertoa tämän onnellisuuteni tarkempia syitä, mutta sen verran voin paljastaa, että ne liittyvät unelmatyöhön, muuttoon ja UM:ään. Jostain on kyllä hiipinyt minuun pieni pessimisti, koska tässä riemuitessani tiedostan kokoajan, että kaikki voi tietysti mennä ihan pieleenkin. Odotukset ja kuvitelmat kaikkien tulevien ilonaiheideni kohdalla voivat osoittautua täysin liioitelluiksi ja lopulta voin olla pettynyt. Mutta ei sitä tiedä, ellei kokeile. Olen niin onnellinen! Olen kaivannut muutosta tähän 'tasaiseen' elämääni ja nyt saan sitä ja paljon. Jännittää, mutta positiivisella tavalla. Pohjimmiltani olen kuitenkin luottavainen, vaikka yllättäviä ja ikäviä aisioita aina välillä tapahtuu.

Olen jälleen myös pakahduttavan onnellinen ihanista ystävistäni. En minä unohda heitä, vaikka omassa elämässä nyt tapahtuukin paljon, enkä ehkä ehdi olla huomioimassa kaikkia aina riittävästi.

Ihanaa! Ihanaa! Ihanaa! Lallalaa!

Hyvää, parempaa ja parasta kaikille!